Dobrý den,
po nějaké době v PLC CP-1000 přestane fungovat ethernetový port. Nemohu na něj pingnout ani se připojit Mosaicem. Tato doba se liší od pár hodin až po pár týdnů. Děje se to i po odpojení a následném připojení ethernetového kabelu.
Když k tomu došlo, tak jsem kontroloval IP adresu na displayi, byla v pořádku. Po odpojení kabelu LED u portu svítí zeleně. Po připojení kabelu začne blikat.
Poté jsem se připojil přes RS232. PLC bylo bez chyby a vše kromě ethernetového portu fungovalo bez problémů. V příloze je vidět, že v PLC není žádná chyba.
Pokud k tomuto dojde, tak musím odpojit ethernetový kabel restartovat PLC a poté ho připojit. Pokud udělám restart bez odpojení kabelu, tak ethernetový port stále nefunguje.
PLC je připojeno do routeru Mikrotik RB3011UiAS-RM. Vše ostatní v síti funguje bez problémů. V příloze je vidět, že na portu 9, kam je PLC připojeno, neprobíhá žádná komunikace z PLC do routeru.
Napadá Vás, kde by mohl být problém?
Odpovědi 1
Dobrý den,
pravděpodobně jde o závadu toho ethernetového obvodu nebo je vadná nějaká součástka kolem něho. To je vidět už z toho, že nezdetekuje odpojený kabel. Abychom mohli závadu přesně určit, je nutné zaslat celý modul do opravy.
Vaše odpověď
Pro vložení odpovědi je nezbytné být přihlášený. Pokračujte na přihlášení.