LFa SW ostatní 14. 5. 2020 11:59 12. 7. 2021 16:54

Dobrý den,

u jednotky CP2005 došlo k výpadku spojení se serverem route.tecomat.com . Restart routeru nepomohl, konfigurační stránka řídicí jednotka hlásila výpadek spojení "broke connection". Po tvrdém resetu řídicí jednotky vše začlo fungovat.

Prosím o radu jak v případě dalšího výpadku mohu lépe diagnostikovat kde je problém.

Děkuji 

S pozdravem

Famfulík 

Odpovědi 1

Luboš Urban 12. 7. 2021 16:54

Případné další informace o stavu nebo chování centrální jednotky lze získat z logů. Jaká data se mají logovat je možné určit na stránce Debug konfiguračního webu PLC (přístup na IP adrese PLC a portu 8080 pro nezabezpečené a 8443 pro zabezpečené připojení. Zaškrtnutím volby Debug_info.zip se vytvoří balíček logů, který je možné zaslat v příloze spolu s dotazem na technickou podporu Teco.

Vaše odpověď

Pro vložení odpovědi je nezbytné být přihlášený. Pokračujte na přihlášení.