Dobrý den,
u jednotky CP2005 došlo k výpadku spojení se serverem route.tecomat.com . Restart routeru nepomohl, konfigurační stránka řídicí jednotka hlásila výpadek spojení "broke connection". Po tvrdém resetu řídicí jednotky vše začlo fungovat.
Prosím o radu jak v případě dalšího výpadku mohu lépe diagnostikovat kde je problém.
Děkuji
S pozdravem
Famfulík
Odpovědi 1
Případné další informace o stavu nebo chování centrální jednotky lze získat z logů. Jaká data se mají logovat je možné určit na stránce Debug konfiguračního webu PLC (přístup na IP adrese PLC a portu 8080 pro nezabezpečené a 8443 pro zabezpečené připojení. Zaškrtnutím volby Debug_info.zip se vytvoří balíček logů, který je možné zaslat v příloze spolu s dotazem na technickou podporu Teco.
Vaše odpověď
Pro vložení odpovědi je nezbytné být přihlášený. Pokračujte na přihlášení.