A. Různé 18. 8. 2025 8:05 20. 8. 2025 0:16

Zdravím, mám problém s jednou CP2090 (P3_0550). Po výpadku prúdu sami táto CP nechytí na portál portal.tecomat.com. 
CP online je lebo u nás na portály my.agevolt.com ju online mám a viem ju aj reštartnúť odtiaľ.
Viete mi k tomu niečo povedať prosím?

Odpovědi 2

T.M. 18. 8. 2025 8:05

Zkontrolujte parametry připojení na v konfiguraci CP i na potrálu Tecoroute. Tím bych začal a potom bych se podíval na router, před který je CP připojena k internetu.

Luboš Urban 20. 8. 2025 0:16

Dobrý den,

centrální jednotka P3_0550 je připojená k serveru Tecoroute od 18. 8. 11:40. Přes systémové webové stránky Foxtrotu se dá zobrazit TecoRoute.log, tam by měly být vidět všechny pokusy o připojení k serveru. Na stránce s nastavením připojení centrální jednotky k serveru TecoRoute je vidět i stav připojení k serveru (v okamžiku otevření té stránky), status se automaticky neobnovuje, ale ta chyba, proč se PLC k serveru nepřipojilo, je tam vidět. 

Jestliže se vaše centrální jednotky připojují k serveru Tecoroute na základě volání funkcí z knihovny TecoRouteLib, tak zavoláním funkce fcGetTecoRouteStat také můžete stav připojení kontrolovat a ta poslední chyba je rovněž ve stavové struktuře vidět.

Vaše odpověď

Pro vložení odpovědi je nezbytné být přihlášený. Pokračujte na přihlášení.