Dobrý den, čím jsou způsobeny výpadky online připojení z Mosaicu přes Tecoroute k centrále Foxtrot CP-1015?
Zařízení je na potrále online, Mosaicem se lze připojit a po určité době (přibližně 5-15 s) dojde ke ztrátě komunikace. Někdy se jednou obnoví ale většinou ne, pak nejde navázat spojení a třeba po minutě se lze zase připojit. Opět pár vteřin až desítek vteřin vše online funguje a poté vypadne.
Děkuji za radu.
Odpovědi 1
Dobrý den,
centrální jednotky CP-10xx ještě neuměly logovat komunikaci se serverem TecoRoute, takže dodatečně se o problému téměř nic zjistit nedá. Můžete se připojit z lokální sítě na systémové webové stránky PLC http://xxx.xxx.xxx.xxx/SYSWWW/ a tam je vidět stav připojení k serveru TecoRoute. Každých 30 s generuje PLC zprávu pro server TecoRoute, na té stránce je vidět, jestli se spojení nedaří vytvořit vůbec nebo jestli se vytvoří a vzápětí se zase rozpadne (což by měl být podle popisu váš případ) nebo jestli je spojení stabilní jako na přiloženém obrázku. Víc toho lokálně nezjistíte.
Když budeme znát jméno PLC, pod kterým je zaregistrováno na serveru TecoRoute, tak se můžeme podívat, jak to vypadá z druhé strany, jestli je PLC připojené stále nebo jestli se stihne znovu připojit v během toho sledovaného intervalu tak, aby server výpadek jeho komunikace vůbec nezaregistroval.
Poslední zásah ohledně stability připojení z Mosaicu do PLC přes TecoRoute jsme dělali ve verzích prostředí 2021.1 a 2021.2. Pokud byste měl starší verzi prostředí Mosaic, tak bych doporučil před dalšími pokusy aktualizaci na současnou verzi 2024.1.
Vaše odpověď
Pro vložení odpovědi je nezbytné být přihlášený. Pokračujte na přihlášení.