P.Š. Různé 17. 1. 2024 13:26 16. 1. 2024 18:49

Dobrý den,

řeším v podstatě stejný problém jako u vlákna zde: https://support.tecomat.cz/dotaz/node-red-nelze-vybrat-promennou-v-plccoms-jsou-videt

Nevidím žádné Variables přes nodered server. 

 

Mám modul CP-2000.11NDNN.50 

Mám také u všeho nejnovější verze co jsem se koukal. 

Nodered nainstalován na PC 127.0.0.1:1880 připojuji se na CP-2000 IP: 192.168.0.250:5010 (ve webovém rozhraní jsem ještě doinstaloval balíček "node" nevím přesně k čemu tedy je)

Do nodered přidána paleta node-red-contrib-foxtrotnode v1.2.1 vytháhl jsem tedy "foxtrot-input" ale nevidím žádné variables. 

Nevím tedy jak to kolega v předchozím vláknu vyřešil, protože tam píše o aktualizaci Foxtrot pluginu v NodeRed, ale tam žádnou možnou aktualizaci nevidím. 

 

Předem děkuji za radu PŠ

Odpovědi 6

pizla 16. 1. 2024 10:42

Dobrý den,

řekl bych, že v tomto případě nemáte aktivován PlcComS server na PLC. Jeho služeb pak využívá daný plugin. Poslouchací port PlcComS serveru je ve výchozím stavu 5010. Balíček "node" pro používání NodeRed nepotřebujete. 

https://wiki.tecomat.cz/clanek/tecomat-foxtrot-je-dostupny-z-nastroje-node-red

P.Š. 16. 1. 2024 16:29

Dobrý den,

děkuji za rychlou reakci. 

V tom bude asi ten problém, protože toto menu tam vůbec nemám a zasílám screen. 

 

pizla 16. 1. 2024 16:44

Dobrý den,

máte instalaci od firmy iCool. Tato distribuce pravděpodobně neumožňuje nastavení PlcComS serveru. Obraťte se prosím s dotazem na firmu iCool.

P.Š. 16. 1. 2024 16:53

Dobrý den,

tak to je zajímavé kupoval jsem vše přímo od Tecomatu. Jestli myslíte firmu respektive eshop: https://eshop.icool4.cz/

tak odtud jsem nekupoval nic. Tak zítra zkusím zavolat a dořešit proč mám jinou distribuci. 

Děkuji za odpověď. 

pizla 16. 1. 2024 17:35

Dobrý den,

jako sw vývojář asi nejsem schopen posoudit, kde se stala chyba. Pravděpodobně jste si (možná omylem) objednal tuto variantu:

https://catalog.tecomat.cz/produkt/cp-200511nsnn_50#description

což je varianta s iCool profilem. 

Kontaktujte prosím kolegu Urbana z technické podpory, který Vám pomůže problém vyřešit: urban@tecomat.cz

P.Š. 16. 1. 2024 18:49

Dobrý den,

moc děkuji a zítra ho kontaktuji. 

Tento dotaz je vyřešený.